2013. október 10., csütörtök

Következő rész, avagy megszegem saját ígéretemet és kiteszek egy "nemrész" bejegyzést

Sziasztok!

Remélem, még vagytok néhányan, akik olvasnak! Ahogy láttam, mindenkinek beindult a "sulibuli".. Őszintén mondom, hogy engem, még sosem hátráltatott a tanulás az írásban. Nagyon nehéz volt belátni, hogy nekem is sokkal többet kell tanulnom, mint tavaly, vagy azelőtt, hiszen a nyolcadik osztály számomra is kemény diónak bizonyul. Ha még csak tanulnom kéne kapnátok minden héten két részt is akár, de ettől sokkal nehezebb dolgom van: nyelvvizsgázni fogok, központit kell írnom, felvételire kell készülnöm, diákönkormányzati elnök vagyok, Sulirádiót viszek heti kétszer, sulidiszkót szervezek, én leszek a "Dj" a diszkóban, október 23.-i műsort adok, minden nap járok futni, és ezek mellett még elvárás, hogy ötös tanuló legyek. A szabadidős tevékenységeim mind háttérbe szorulnak, mert hiába van, 4, 5, vagy 6 órám egy nap, rengeteget kell tanulnom, és este már nincs erőm bekapcsolni a gépet, és leülni blogot írni.

Ha minden igaz, akkor jövőhét szombat-vasárnap befejezem a 13. részt, és elkezdem írni a 14.-et. Pénteken lesz a diszkónk (okt. 18.), addig viszont nem tudok mással foglalkozni, csak letöltés, letöltés, letöltés. A megértéseteket köszönöm! Nagyon örülnék, ha jönne egy-két komment attól, aki még velem van!

I still love you, Lily

12 megjegyzés:

  1. Szia!
    Meg értem a helyzeted mert én is ugyan ebben a cipőben járok csak annyi a különbség hogy nekem nincs suli rádió meg az a diszkó.
    Tudnod kell hogy nagyon szeretem a blogod,és igaz eddig nem sokszor kommenteltem,de mindegyik részt olvastam.Úgy gondolom akinek annyira tetszik a történet mint nekem az ki tudja várni a következő részt.
    Szóval sok sikert és várom a következő részt :)♥

    UI.:Sok sikert a felvételihez meg a többi dologhoz is :D

    VálaszTörlés
  2. szia, én is megértelek, én is 8.adikos avgyok, és tudom hoyg mien nehéz:/
    szeretem ezt a történetet, bűn lenne abbahagyni az olvasását!:) az összes részed jó, úgy hogy meg éri várni egy másik jó részre:) várom a kövirészt:) és sok sikert a suliban, sok sikert a nyelv vizsgához, a diszkó-hoz, meg minden máshoz, amit fel soroltál, vagy nem soroltál fel:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Rendszeres olvasod vagyok! Teljesen megértelek, tavaly voltam nyolcadikos. Felvettek egy nagyon jò suliba, nagyon szeretem. Nagyon aggódtam hogy mi lesz a sulival, de megnyugtatlak. A nyolcadik a lazításról szol. Matek es magyar a lenyeg, neked persze az angolt kemenyebben kell. De a felvetelit siman meglehet csinalni ha eddig 4-5-os jegyeid voltak. Matek ,magyar felveteliket nem art csinalgatni. Bar en csak sulim elokeszitojen csinaltam oket. Megis sikerult. Persze az egyeb hobbik is fontosak. De inkabb hasznald ki az utolso eved az osztalyaddal :) Mindenhez sok sikert kívánok, és ne aggódj menni fog ez! :D

    VálaszTörlés
  4. hajrá, hajrá! mindenki melletted van! :)

    VálaszTörlés
  5. Itt vagyunk, nem tűnünk el :)
    Teljes mértékben áterzem amit mondasz :/
    Hajrá, sok sikert mindenhez!

    VálaszTörlés
  6. Szia! Én itt vagyok, itt voltam és itt is maradok: holott azt kell mondanom, sajnálom. Többek között azt, hogy az én véleményem nem egyezik a többiekével. Én is voltam nyolcadikos. Záró bulit kellett rendeznem, forgató könyveket írnom a sulinak, tanulnom kellett, napi 7-8 óráim voltak, plusz még az egyéb foglalkozások, de mindezek mellett minden héten hoztam részt mindkét blogomra az olvasóimnak is. Fontos megemlítenem, hogy ezek mellett hétköznap és hétvégén is eljártam a barátaimmal ide-oda. A felvételim pedig az egyik legjobb lett az osztályomból. Mindkettő (matek/magyar) átlagon felüli. Nem éri meg ráparázni. Eddig 4-es, 5-ös voltál simán felvesznek egy jó középsuliba. Én jelenleg napi 8-9, illetve heti egyszer 11 órával, nyelvvizsgára készülve, plusz programokkal és feladatokkal még mindig tudok legalább havonta két részt hozni. Megtanultam beosztani az időmet. És Neked is csak azt tudom mondani, hogy ne kötelességként gondolj a blogra, hanem kikapcsolódásként.:) Hidd el, minden menni fog a maga medrében akkor is, ha te ahelyett, hogy 9-edjére olvasnád el a matek példákat, csak hátradőlsz és pihensz vagy két percet! Sok sikert mindenhez, én hiszek benned! :) Menni fog, csak nyugalom. És ne add fel! S.B.

    VálaszTörlés
  7. mikor lesz rész, már nagyon várom?!?! *-* imádom a blogod!
    B *-*

    VálaszTörlés
  8. Meglepi nálam ! :D
    http://staystrongalwaysinlondon.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
  9. http://a-stylinson-story.blogspot.hu/2013/11/es4-ik-dijxd-tt-tt-meghatodott.html meglepi:D

    VálaszTörlés
  10. megy még a blog?

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Rá bukkantam a blogodra, és el kell, hogy mondjam, iszonyatosan tetszik!
    Átéléssel olvastam minden egyes szót, mondatot. Én nagyon meg kedveltem Russel-t, és úgy gondoltam, hogy Harry megtalálta mellette a helyét. De aztán jött az a fordulat, ami picit elszomorított, mert tényleg megkedveltem. De ahogy olvastam, egyre jobban megszerettem ezt a helyzetet. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi fog történni kettejük közt. Mármint Louis és Harry közt :) Ezentúl, rendszeres olvasód leszek, és nagyon várom a következő részt!
    Amit még szeretnék mondani, az az, hogy sok sikert kívánok mindenhez! Én is 8.-as vagyok, én is megyek központit írni. Járok magyar/matek előkészítőre is. Anyum is sokat vár el tőlem, és hát nem vagyok az a jeles tanuló :/ ...na mind egy!
    Még egyszer, sok sikert! Imádom a blogod! Nagyon várom a kövi részt! ;) :)

    VálaszTörlés